Da weekend

Det har varit en bra helg som spenderats i trevligt sällskap. Jag har druckit vín,ätit kärleksgryta,sjungt Singstar och träffat Dagny. Låter inte helt fel va? Så skulle alla helger se ut!

Jag har inte så mycket mer att skriva för jag har noll fantasi Eller så sitter jag helt enkelt inne med snaskiga saker som jag inte villl dela med mig av ;). Dessutom tror jag inte att ni som läser min blogg är så värst intresserade av att få höra om Dagny jämt och ständigt. Det är ju inte ni som är fjortisar utan jag ;)


Kommentarer
Postat av: Mella

Hahaha... förlåt att jag skrattar men med "Dagny" menar du väl Danny antar jag;) Har nog aldrig träffat på ett så stort fan tidigare! Härligt!!



Ta väl hand om dig!

Tjenixen!

2011-02-21 @ 19:25:10
URL: http://houndrox.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hahahaha, jag tänkte lika dant...

Fast med Caroline så vet man ju aldrig..hehehe

Nya idolen kanske heter Dagny, eller så har Danny blivit en fjolla vid namn Dagny..hahaha

Kram på dig "Bettan"

2011-02-22 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0