Ups and downs

Jaha, så var denna dagen snart till ända. Den har varit upp och ner som en jäkla berg och dalbana. Det kan iofs bero på att både mitt liv och min sinnesstämning håller på och pendlar mellan total förtvivlan och en hel del framtidstro.
Nu har jag iallafall tagit ett litet steg på vägen mot det stora och det känns superskönt!

Idag har min kropp fått vila från allt vad träning heter men vet ni vad, jag får abstinens!
JAG soffpotatisen,den chokladälskande latmasken vill inget hellre än att ta mig ut och jogga!!
Det måste ju ha slagit slint totalt uppe på hjärnkontoret alltså. Men någonslags spärr har jag ju ändå för det anses nog inte vara helt normalt att ge sig ut halv tolv en onsdagsnatt i spöregn! Men i morgon, då ska det springas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0