Det är inte lätt när det är svårt

Alltså nu är det lite för kallt tom för min smak. Det behöver ju faktiskt inte blåsa full storm samtidigt som det är minusgrader. Jag trodde på riktigt att jag skulle frysa ihjäl innan när jag var ute och red. Enya betedde sig dessutom som en sprattelgubbe pga alla som blåste omkring.

Jag är för tillfället nere i en väldig "down-period". Jag kan inte sätta fingret på varför riktigt, jag bara är sån. Det är inte så att någon på något sätt behöver tycka synd om mig jag vill bara förklara att det för tillfället känns som att världen går under så att ingen tror jag är sur eller liknande.

Jag vill ha sol nu och 10 grader varmt och så vill jag ha något att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0