Visste ni detta?

Fem sanningar du kanske inte visste om mig

* Jag avskyr när människor låter när de äter. Smaskande människor får mig att må illa. Om de dessutom låter när de sväljer sin dricka så gör det det hela 100 gånger värre och då kan jag i princip bli helt galen. Oftast försöker jag dock tygla detta men inombords håller jag på att explodera.


* Jag har haft en piercing i naveln som jag tog själv när jag var fjorton år. Den åkte däremot ut väldigt fort för mamma fick reda på det och tvingade mig att ta ut den. Tur var väl det för den var inte snygg och jag har fortfarande ett fult ärr där. 

* Jag har väldigt bra luktsinne och har dessutom ovanan att lukta på ALLT,  vare sig det är parfym eller något riktigt äckligt. Jag kan därför inte äta mat som jag tycker luktar illa. Det är därför jag i princip aldrig äter fisk eller skaldjur. Det luktar enligt mig rutten tång. Det ger mig kväljningar.

* Jag har varit totalt besatt av pojkbandet Backstreet boys. Jag klädde hela mitt rum med planscher,kuddar,flaggor, ja allt som fanns. Jag kollade på samma film med gruppen innan jag skulle somna VARJE kväll i mer än två år. Jag köade åtta timmar utanför skandinavium för att få en bra plats till konserten, jag var till och med så besatt att jag skickade ett brev till en utav medlemmarnas bror som bor i Kentucky.

* Jag har bacillskräck och klarar inte av offentliga toaletter utan håller mig hur länge som helst om jag är ute. Det är i princip bara hemma och hos mina närmaste jag kan använda toaletten utan att få värsta bacillskräcken. Skulle jag mot förmodan vara tvungen att använda en offentlig toalett så skulle jag aldrig drömma om att sätta mig ner på den och sedan öppnar jag dörren med armen eller tröjan fär att inte få massa bacilusker på mig. Det är pga bacillskräcken som jag avskyr disktrasor med. Jag kan bara ta i min egna och den byts ut ofta, diskas i diskmaskinen och sköljes ur med skållhett vatten och diskmedeln efter varje gång den använts.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha du e underbar syster yster :). (fast det där med att inte tåla när folk låter när de äter har du nog ärvt av mig för jag är exakt likadan)



Kram

2011-02-14 @ 01:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0