The A-team

Min häst var helt amazing idag. Eller ja med våra mått mätt var hon det.  Det känns som att skrittarbetet verkligen har gjort nytta. Hon var trots sin överskottsenergi väldigt mjuk och fin. Hon har börjat jobba på ett helt annat sätt och det är en riktigt härlig känsla. Det är fortfarande mycket jobb kvar med henne, hon har väldigt lätt för att stressa upp sig och springa iväg men vi har kommit en lång bit på vägen. Dessutom är vi bästa vänner och det kommer man långt med anser jag. Hon kanske har den sämsta traven i världen, jag ger inte upp henne ändå. Det är hon och jag, vi är ett team och så enkelt är det!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni e så fina! Kommer bli kalsbra! :)

2011-02-02 @ 17:58:19
URL: http://www.fullgalopp.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0