Sweat n' cold

Jag har idag konstaterat att det är inte ultimat att kolla på "snyftprogram" samtidigt som man försöker träna och ta ut sig allt man kan. Den där klumpen man får i halsen av sorgliga saker gör inte att spykänslan blir mindre direkt. Jag lyckades dock hålla nere tacotallriken och avslutade 1 mil och två kilometer på träningscykeln på 30 minuter. Puh!

I dag har jag förutom att svettats även frusit halvt ihjäl. Det var nog den kallaste ridturen jag varit med om. Stark motvind + att det piskade ISKALLT regn i ansiktet. Inte skönt! Carmen lekte vildhäst på prärien eller liknande men Enya skötte sig fint.

Nu ska jag gå och samla vatten för i morgon kommer det tydligen att vara avstängt. Det känns lite coolt, som om man levde in da ghetto eller något! Eller kanske i Afrika och måste gå tre mil fram och tillbaka med en krukjävel som väger 25 kilo på huvudet! Nej, jag är tacksam att jag bor i sverige. Här bajsar vi i vårt dricksvatten så bortskämda är vi!



Det här hade varit jag & Sandra om vi bodde i Afrika

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, det är du till höger va? Puss!

2011-02-07 @ 23:26:36
Postat av: Sandy

Haha så snygga vi är!!

Carmen på prärien. Beskriver det väldigt bra! ;) Min lilla coooooookie :D

2011-02-09 @ 06:58:26
Postat av: Kajsa

Ska till Afrika på söndag, ska se om jag ser er där ;) Duktig du är som kämpar på med träningscykeln och kost och tar tag i allt! Impad! Kramar till dig

2011-02-10 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0