Slow mover

Min kropp har gått in i någotslags sparläge för tillfället. I går struntade jag helt i träningen och i dag fick jag verkligen tvinga mig själv att trampa på cykeln. Det var fruktansvärt och tårarna sprutade av ilsk så jobbigt var det. Träning är förenat med smärta utan tvekan. Jag får bara försöka fokusera igen så jag når mitt mål.

Jag har naturligtvis varit i stallet idag med. Det är alltid roligt att vara i stallet med Sandra, det är så mycket action. Idag tex lekte hon att hon var Ronja Rövardotter och hade några vårtjut för sig! Det ekade över hela Tvååker. Carmen hade också vårkänslor, vi behöver inte kommentera dom vidare ;)

Nu kommer maten! Underbara tacosalladen!!

Ha en bra helg, sup och svälj!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha! Tror du verkligen att det ekade över hela tvååker? ;-) carmen hade ett annat sätt att visa sina vårkänslor ;-):-(

2011-02-12 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0