Point zero

Det är tråkigt just nu. Det mesta känns grått och trist. Dessutom känner jag för tillfället att jag inte vet riktigt vart jag har människor. Det är inte lätt alltid att veta det, det finns så oerhört många som "vänder kappan efter vinden".

Idag har jag iallafall varit i stallet men eftersom jag har noll motivation just nu och det verkade min kompanjon Sandra också ha så struntade vi helt enkelt i att rida och åt mat istället. Det var gott och med lite extra krydda från Santa Maria så hade vi riktigt kul ;). Fast det är å andra sidan väldigt svårt att inte ha roligt när man är med Sandra och hon är på bra humör. Hon är så jävla rolig och oftast utan att ens veta om det!

Nej nu måste jag krypa till kojs annars äter jag bara något och nu måste jag hårdbanta. Jag har slitit som tt djur sista tiden och gått upp (!?) i vikt i stället. Helt sjukt så nu tar jag verkligen i med hårdhandskarna!
Dessutom kommer hovisen i morgon och sätter på nya skor på pållen, nu åker även snösulorna och broddarna åt fanders. Nu är det vår!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men så som du tränar vore det ju konstigt om du inte gick upp lite i vikt. Du bygger ju muskler. De väger mer än fett och "bredden" har ju minskat det syns :).



Kram på dig <3

2011-03-01 @ 13:44:07
Postat av: sandra

Haha vad gulligt! Det är roligt att vara på bra humör :-P ibland får man lägga ridningen åt sidan o göra nåt galet. Typ äta!! Ses imorn säkerligen! Kram vännen!

2011-03-01 @ 21:39:47
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0