Mag-uppror

Jag tyckte så synd om mig själv att jag köpte någonslags choklad och kolakaka och vräkte i mig tillsammans med en massa grädde. Ja, vad ska jag säga ner än att "somliga straffar Gud med en gång"! Min mage är i totalt uppror eftersom den numer inte är van vid att äta sådan skit. Det kommer jag nog inte göra om på ett tag. Jag är inne i en rejäl svacka med träning och mat för tillfället. Jag kan helt enkelt inte motivera mig själv till att träna 6-7 dagar i veckan som jag gjort innan. Det blir som en ond cirkel. Jag mår dåligt så jag tränar inte och när jag inte tränar så mår jag dåligt. Dumt, jag vet! Jag har nog fan trögast ämnesomsättning i världen för hur mycket jag än kämpar så händer det ju knappt någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0