Lovely weather

Vilket fantastiskt väder det har varit idag. Man blir ju alldeles lycklig! Jagt har spenderat dagen nästan bara utom hus och det har varit jätteskönt. Dock ska jag väl tillägga att jag hade mina fotvärnare på mig och de gör underverk.

Var ute på en trevlig uteritt med goda vänner. Enya fick följa med trots att hon för tillfället har tre bröst. Detta vare att Carmen fick ett utbrott på henne härom dagen. Hoppas bara att det stannar vid ett extra bröst inga mer skador för det orkar jag inte med nu. Hon verkade i vilket fall som helst inte besvärad av det.

Nu fick jag bråttom, som vanligt, får skriva mer sen

Ha en trevlig kväll.rösta på Christian Walz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0