livet är en gåta

Jag blir så förundrad över människor som mår bra av att trycka ner andra. Vad får man ut av det? Jag förstår inte heller varför vissa anser sig stå över allt och alla när de egentligen är väldigt små på jorden. Jag har gett mig själv ett löfte. Från och med nu ska jag inte uträtta mig för saker jag inte när bra utav. Jag kommer också bara umgås med människor som vill att jag ska må bra. Jag har faktiskt många sådana fina runt omkring mig. Jag känner att jag måste förändra mitt liv annars kommer jag aldrig må bättre. Jag vill vara den där glada och roliga caroline igen. Hon finns där inne någonstans. Jag vill kunna leva ett vanligt svenssonliv med villa och vovve men för guds skull ingen volvo!! Jag vill ju även kunna skaffa barn någongång i framtiden. Därför måste jag verkligen må bättre. Man vet aldrig om de beslut man tar är de rätta men som en klok vän till mig sa "det som känns rätt för dig är rätt för dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0