Intresseklubben antecknar

Jaha ser man på, jag överlevde den här söndagen med!
Jag har som vanligt något vettigt förutom att rida och sköta om min knäppa häst. Det verkar som att hästarna på stall Strömmaåsen överlag har väldigt stor livsglädje för tillfället! Det bockas och studsas och brallas på alla håll och kanter tycker jag.

Dagens träningspass på marken (alltså inte hästryggen) bestod utav en fyrakilometers joggingtur. Det var jobbigt så ini h..vete idag rent ut sagt. Det är tur jag är så förbannat envis annars hade jag gett upp efter en kilometer. Jag är liksom inte gjord för att anstränga mig ;)

Dagens tv-tittande blev naturligtvis Minuten på ettan. Vem vill missa när Danny har ett snöre med en jojo fastsatt på sin bakdel och ska slå ner tomburkar? Inte jag iallafall ;). DET kallas underhållning mina damer och herrar, dessutom på hög nivå!

Nej, nu är klockan mycket och jag och Pyret ska sova. Marcus ska sitta uppe och spela poker så vi hoppas på storvinsten!

Nattinufsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0