Dangerous stuff

Vilken huvudvärk jag fick helt plötsligt. Det måste vara träningen, farliga grejer det där. Bättre att sitta i soffan och äta semlor egentligen fast då blir man tjock som en sumobrottare. Det är som att välja mellan pest eller kolera. Jag har dock lärt mig att leva med den konstanta träningsvärken. Jag får ju till viss del skylla mig själv eftersom jag aldrig stretchar.

I morgon bär det av till den stora staden som jag inte tycker om. Men i morgon är den okej (och ibland vid andra tillfällen med), i morgon ska nämligen jag och min partner in crime Sandra till Göteborg och göra slut på pengar. Hur många kvadrat som helst fyllda av hästsaker, kan det bli bättre? Knappast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0