Changing lanes

Nu har jag försökt fixa en ny header. Den blev inte speciellt bra men jag orkar inte lägga ner mer energi och photoshop förstår jag mig inte på alls. Den får vara där så länge iallafall tills jag bett proffset göra en ny ;). Den förra jag hade var fin men jag kände att Enya förtjänade en plats i rampljuset nu hon med.

Idag har varit en bra dag, jag har faktiskt mått bättre än på länge. Känt mig riktigt glad. Kanske beror det på det trevliga meddelandet från Dagny jag hade fått på Facebook när jag vaknade, eller på att min pojkvän varit lite extra snäll, eller att Enya var extra söt i solen idag eller så är det helt enkelt en kombination av alla sakerna :). Det enda negativa med dagen är att vi sett klart alla avsnitt av Solsidan och nu känner en hel del seperationsångest!

Nu, kaffe och en bit mörk ckoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0