Booring

Just nu så skäms jag över att vara svensk. Det är så dåligt att jag nästan mår fysiskt illa. En avdankad elvisimitatör och en lillgammal dansbandsbrutta med riktigt dåliga låtar går vidare och kvar står en utav sveriges största musikaliska genier. Det säger rätt mycket. Innan någon börjar klaga på danny och bla bla så vill jag bara säga att jag tyckte inte hans låt var superbra heller. Men se på honom som artist och jämför med Brolle. Det är som att jämföra en Ferrari med en Dacia eller för er som inte kan bilar en svart-vit tjocktv på 20 tum mot en 50 tums ledtv med full hd;-). Men om man ser det positivt så låt någon utav de här två som gick vidare idag vinna hela skiten. Det kommer resultera i att vi inte ens får vara med i den stora för vi åker ur i kvalet. Vi behöver aldrig vara rädda för att åka på att hålla den stora festivalen någon gång heller. Så snälla svenska folket, rösta lika illa som ni gjorde i dag och fortsätt vara lika tråkiga och halvt tondöva. Och tack snälla brolle och sanna för att ni just är sådär tråkiga och typiskt svenska,tack vare er så kanske vi kan spara in lite skattepengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0