Abstinens

Fy fn säger jag bara, börja inte äta sådana här mediciner om du inte verkligen måste. Det är helt sjukt hur kroppen reagerar när den inte får "giftet". Det går inte att förklara för någon hur det känns men jag önskar det inte ens min värsta fiende. När man läser om det så verkar det vara många som misslyckas med att sluta också just för att för att det är så jävligt. Men jag har gett mig fn på att jag ska fixa det här. Det jag är mest rädd för är att jag inte ska klara av att köra bil, det hade ju varit katastrof. Rida är det nog knappast något som kan hindra mig ifrån, det skulle möjligtvis vara maginfluensa då!

Nu ska jag försöka sova bort det hela. Typiskt att jag ska behöva må så här när jag faktiskt är riktigt glad på många andra sätt!
Nej nu räcker det med självömkan. Bit ihop Carran, you can do this!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Bit ihop! ;)

Maginfluensa säger du... Gillar du att bajsa eller? :) Ja det vet jag att du gör!

2011-02-04 @ 06:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0