A quicky

Jag ska skriva lite snabbt bara för jag måste iväg och rida min lilla häst!

Igår var jag och Sandra på Gbg horseshow, vi besökte dock bara mässan. Mycket folk och mycket dyra saker. Jag köpte en hjälm och tyglar och massa godis till min fina lilla springare.

På kvällen var vi hos goda vänner och åt god mat, lite för god. Jag åt nämligen lösgodigs för första gången sedan oktober. Jag börjar tröttna på den här skiten med motionoch diet. På två månader har jag gått ner ett jävlalitet sketet kilo. Trots att jag äter nyttigt i princip alltid och motionerar 6-7 dagar i veckan. Orättvist är vad det är!

Nu måste jag åka för jag ska träffa Lollo för ett ridpass. Undra om hon tar sin mer eller mindre knäppa häst idag ;)



Kommentarer
Postat av: louise

Hon var ju jätte snäll!!! Säger ju att hon är snäll nu ;)

2011-02-27 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0