A wake up call

Det är underligt hur man kan få ett intryck av en person som sedan visar sig vara helt fel. En människa som man trodde var snäll, omtänksam och som dessutom har varit övertrevlig och fjäskat röven av sig visar sig egentligen vara jävligt dryg och ha alldeles för höga tankar om sig själv. Falskhet tror jag det kallas på ren svenska.
Saken är den att jag inte ens blir speciellt ledsen, nu vet jag vilken patetisk människa denne är och jag försöker ta det hela med ett leende.

Nog pratat om denne "energitjuv".
I morgon är det nyår och det ska firas med goda vänner, god mat och naturligtvis en tripp till stallet eller två blir det till och med. Vad gör man inte för sin allra bästa vän?

Nu ska jag äta en ostmacka och gå och lägga mig.

Förresten så hade jag rätt igår, båda katterna gick när jag kom. Mysiga djur det där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0