Don´t you dare be'in such a moron

Jag ska försöka mig på att få till ett inlägg från datorn idag, men jag får liksom ingen motivation när jag sitter här.

Min häst var iallafall bäst som vanligt idag. Full storm och Tuva var lite bananas men lilla fina Enya hon gick där på långa tyglar med spetsade öron. Åhhh,,,vad jag tycker om den underbara hästen <3.
Tack snälla Karolina (jag vet att du kikar in här ibland) för att jag får ta hand om din fantastiska häst!


Finaste som finns :)

Annars har det inte varit någon toppendag direkt. Jag har varit ledsen och besviken för att inte tala om helt utmattad. Jag måste lära mig att inte haka upp mig på "småsaker", men det är lättare sagt än gjort. Som jag skrev igår så har jag massvis av skäl att vara världens gladaste och ett enda till att inte vara det och då är det bara det dåliga jag fokuserar på. Det är en jävligt dålig egenskap om jag får säga det själv! Men det löser väl sig på ett eller annat sätt, det är bara så jobbigt när man inte förstår hur andra människor tänker.

Nu ska jag krypa ner i sängen hos mina två söta katter (fast de kommer garanterat traska iväg när jag kommer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0