Det var det

Julen är över och jag känner mig nöjd. God mat, trevliga människor, fina klappar och söta djur. Skojiga saker har hänt och inga direkt tråkiga har inträffat. Lugnt, skönt och utan oro. Precis så som julen ska vara. Visserligen har jag åkt 50 mil i en bil idag men jag har inte ont av det alls. Jag gillar att åka bil om jag får sitta där fram och slipper köra ;).

Nej nu blev jag akut jättetrött och måste sova. Men först måste man göra allt det tråkiga, klä av sig, borsta tänderna, tömma katternas låda etc. Fy vad jobbigt!
I morgon är allt som vanligt igen och färden går mot Tvååker. Jag har inte varit där en enda gång idag, känns märkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0