Idag var en annan dag

Jag ska fatta mig kort. Idag har varit en "allt går emot Caroline-dag". jag orkar inte gå in något närmare på varför men ja, turen har inte varit på min sida om man säger så.
Dock skötte sig både min fina häst och hennes kompis examplariskt på uteritten så lite bra har det väl varit ändå :).

Jag borde ta tag i att skriva julkort och för att inte tala om köpa julklappar men jag finner ingen motivation överhuvudtaget! Vart är vintern? Det är med den som julkänslorna kommer. Jag får iallafall inga sådana av regn, blåst och åska!?

Nu ska jag äta en apelsin eller kanske en glass...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ååå va fin bild du har lagt som header! Du å Enya är jättefina ihop!



Jag borde oxå skriva julkort... du gav mig en påminnnelse där ;) Får hoppas jag hinner få i väg dom i morgon! Det är la sista dan då? (har inte jätekoll :D)

2011-12-15 @ 16:41:05
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0