No brains

Idag har jag konstaterat att min hjärna har gått i pension. Jag gör så mycket dumma grejer som jag aldrig skulle gjort om jag hade haft en korrekt fungerande hjärnverksamhet! Tänk då hur mycket dumma saker jag lyckas göra när jag dessutom druckit alkohol. Fy hemska tanke. Hade det inte varit en fantastisk idé att sätta alkolås på mobilen? Jag hade då verkligen behövt ett. Nu har jag inte varit full så ingen tror det utan jag gör dumma saker i helt nyktert tillstånd med. Jag beter mig så konstigt ibland att folk måste tro att jag lider utav någon slags störning eller liknande. Men nu kan jag då berätta att det enkelt är så att min hjärna tagit ut pension för tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0