20111221

Vilken dag!

Massa skratt, många svordomar, mycket huvudvärk, hala vägar, pigga hästar, mängder av julstress. Tja, en helt vanlig dag i mitt liv känns det som.
Nu har jag iallafall fått köpt nästan alla mina julklappar, skönt!

Varför luktar det så illa överallt i vår lägenhet? Mitt luktsinne är iofs extremt men det luktar verkligen illa! Speciellt i vardagsrummet, urk!! Jag skulle behöva sånt där luktsalt som obducenter har och kleta under näsan. Eller kanske en sån där Vicks-salva som man hade när man var liten. Men då dör väl Marcus om jag går omkring och luktar mint. Nej, jag får väl fortsätta med mina doftljus och sprayer i tid och otid i stället.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på en sömnrik natt utan att bli väckt av min ligist till katt (önska kan man ju alltid göra).

Kommentarer
Postat av: Martina

Gissa min dagens lunch? ;-) ja då kommer jag troligen inte bli avis iaf ;-)

2011-12-22 @ 12:56:44
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Annelie

SV: har inte sett förrens nu att du undrat om inte jag hade film på mig och Caesar. Jo det har jag... fast inga nya. Ska kolla med kompisen, vet att hon filmade mig på DM :) Har dessvärre ingen Aning omhur man sen lägger in det här :D

2011-12-22 @ 22:15:19
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0