17/12

Idag har vi varit först på shoppingtur på börjes. Fick köpt nya handtag till hagarna så man slipper bli elektrified så fort man ska öppna eller stänga. Fick också köpt ett par ursnygga ridbyxor eller inte:-P. Men så får det bli för ett tag framöver. Även en liten julklapp hittade jag till en som inte tror den ska få någon men jag jag kunde inte låta bli.

Efter börjes åkte vi till freeport. Det är något med det stället som gör att jag blir helt matt och inte orkar kolla på något. Så något inhandlat blev det icke!
När jag äntligen kom därifrån så åkte vi vidare till den årliga julfesten hos mina kusiner. Det var som vanligt jättetrevligt och supergod mat!

Nu är det dags för john blund en stund, sova är underbart!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: Haha, blir kanske till att göra så i afton för jag lyckades glömma av det i affären innan ;)

2011-12-18 @ 19:39:18
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0