Fly with me

Jag överlevde än en gång att skutta med min skojsiga lilla häst. Hon är verkligen toppen. Trots hennes små krämpor så gör hon alltid sitt bästa och ofast med ren glädje. Hon är verkligen en underbar vän!

Det är en del som undrar om jag inte ska ut och tävla snart och varför. Tja, jag vet inte. Någon liten tävling kanske det blir snart men för mig är inte det så viktigt. Enya går jättefint i dressyren just nu, finare än någonsin faktiskt och de är den känslan som är det viktiga. Jag kanske ställer upp i klubbmästerskapet nu i höst men det beror lite på, det finns vissa omständigheter som gör att jag inte vet om jag vill vara med eller inte. Det återstår att se. Tills dess tar vi det bara lugnt och har roligt tillsammans, det är för mig glädjen att ha häst.



Bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0