Nu reder vi ut det här en gång för alla!

Jag har klurat länge på det här inlägget om jag ska skriva i det och isf hur jag ska skriva det.

Det finns tydligen en del som har ont av att jag har Danny som idol och gillar att gå på hans spelningar. De verkar också tycka att det är synd om Marcus just av denna anledningen!? Detta övergår mitt förstånd och gör mig jävligt irriterad. Hade det varit lika synd om honom om jag hade Agnes som idol eller någon annan tjej? Jag lyssnar inte på Danny för att jag tycker han är snygg, jovisst han ser bra ut men det är inte det väsentliga. Jag anser att han gör musik som gör mig glad, en fin sångröst, en unik energi på scen och dessutom är han jäkligt trevlig.

Jag har följt honom enda sedan hans karriär startade genom Idol och jag har pratat med honom flertalat gånger. Jag har aldrig själv bett honom om att få en kram eller en puss på kinden heller för den delen. Det är han som valt att ge mig det kanske just för att han vet att jag uppskattar honom för det han gör och inte för hur han ser ut. Skulle det vara synd om Marcus då? Jag kan ärligt talat säga att om han hade varit svartsjuk på det så hade inte vårat förhållande varit speciellt bra. Det är inte direkt så att Danny är en vanlig privatperson som jag går omkring och raggar på och hoppas kunna få, det är ju helt patetiskt. Han är min idol,min förebild, en person som jag ser upp till. Marcus är min bästa vän och mitt livs kärlek. Det anser jag vara två helt skilda saker.

Jag kommer fortsätta gå på spelningar,signeringar så ofta jag bara kan och jag skiter i vad folk tycker om det.
Det gör mig glad och är jag glad är Marcus glad så det så!




Kommentarer
Postat av: Tina

Så himla bra skrivet! Grymt fin bild på er! Danny är vacker och du också. Vet faktiskt flera som har samma lilla "problem". Alltså folk som lägger sej i och spekulerar och har åsikter om sånt som inte angår dom. Du ser så lycklig ut på bilden och det blir man ju när man står bredvid honom. Ja skit i andra och fortsätt träffa honom. Det gör jag med!

2011-08-17 @ 01:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0