Skoj eller inte :P

Gör en sådan här tråkig sak så ni iaf får någon uppdatering....

1. Hur gammal är du om fem år? 33

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sandra,Enya,Marcus

3. Hur lång är du? ca 1.65
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter and the Deathly Hallows del 2 på bio.
5. Vem ringde du senast? Marcus
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Nick lever ju!!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är lite olika men oftast smsar jag
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? I torsdags
11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du i dag? 10.06 då jag fick ett sms från folktandvården
13. Vilken är din favoritjulsång? Mer jul med Adolphson och Falk
14. Vilken är din favoritplats? Stockholm
15. Vilken plats föredrar du minst? Varberg mitt under turistsäsongen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Skulle tro Tvaager
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Innan idag när jag och Sandra var och handlade :P
19. Hur stor är din säng? 1,60
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med ett linne
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? Varberg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och strumpor. Hatar att gå barfota
26. Är du social? Ja när jag känner för det
27. Vilken är din favoritglass? ben&jerry's half baked
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag gillar allt med socker i
29. Tycker du om kinamat? jadå
30. Tycker du om kaffe? Det är livet
31. Vad dricker du till frukost? kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? nej jag försöker variera mig
33. Kan du spela poker? Ja, litegranna faktiskt
34. Tycker du om att mysa/kela? javars
35. Är du en beroende människa? Japp, för mycket
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nope
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska och lite tvååkerska ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag kommer ihåg men enligt min mor fick vi skjuts av en ambulans när vår bil  gick sönder när jag var pytteliten
40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassänger är bra för man slipper massa äckliga djur. Däremot uppskattar jag inte heller guppande bajskorvar i vattnet vilket jag träffat på i bassänger
41. Vad spenderar du helst pengar på? Enya
42. Äger du dyrbara smycken? Ett
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys anatomy
44. Kan du rulla med tungan? Jupp
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sandra
46. Sover du med gosedjur? Ja till Marcus stora förtjusning.

47. Vad har du för ringsignal? Danny-In your eyes
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Hmmm,,,ingen aning

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? On/off knappen på tv-kontrollen
50. Flirtar du mycket? Jag kan nog vara ganska flirtig ja
51. Kan du byta olja på bilen? Jadå, det kan jag faktiskt ;)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Fyrvaktaren av Camilla Läckberg
54. Läser du någon dagstidning? Gresabladet (HN)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? Haha, ja ibland :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett meddelande till de som passade min häst när jag var borta
59. När var du i kyrkan senast? Jag var inne i en kyrka för bara ett par dagar sedan men sist jag satt ner och lyssnade i en kyrka var nog när min syster slutade nian.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Harald och Erik
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ två dagar. Jag formligen avskyr att campa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha :)

2011-08-08 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0