problem i livet

Jag har just nu väldigt jobbiga problem. (detta sägs med ironi som jag vill förtydliga eftersom man annars riskerar att åka på en massa påhopp för att man anser sig ha problem för det får man tydligen inte tycka eftersom det sker massa hemska saker i världen som är riktiga problem). Problem nr1: Varje gång jag loggar in på bloggen via mobilen så säger den att jag har angett fel lösenord jag anger då samma en gång till och då är det rätt! Mycket märkligt. Jag var med om ett riktigt i-landsproblem igår också för vet ni vad som hände? Jo ni vet den där spärren på handtaget som man håller i när man tankar var kaputt så jag var tvungen att stå och trycka där själv, en hel full tank med. Ni ser själva vilka Fruktansvärda problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0