By the way

När vi ändå berbetar det här med människor som spekulerar och lägger sig i saker de inte har med att göra så har jag lite mer att framföra.

Jag tycker det bästa hade varit om alla kunde sköta sig själva, sedan förnekar jag inte att det är roligt med skvaller, det tycker jag med.
Jag anser dock att det inte finns någon som har med att göra huruvida jag och Marcus jobbar, och varför. Hur mycket pengar vi har, vart vi åker, när och varför. Vem vi ringer eller inte ringer. Vill vi berätta något så gör vi det och det räcker ju att nämna det för en person så är djungeltelegrafen i full gång.

Det är skillnad på att fråga och bry sig i ren omtanke än att snoka och tala bakom ryggen.
Så nu var det också sagt. Over and out!


Kommentarer
Postat av: madde

Helt rätt tänk, känsla och det du skriver. Hade varit bättre om alla levde sitt eget liv och göra vad man vill. Men vissa vill verkligen grotta ner sig i andras liv för de inte har nått eget att grotta sig i( el tillåter sig att ha det). Jag gillar din stil dina komentarer o ditt dannyidolstil. Önskar att jag hade en sådan idol att se upp till. FORTSÄTT så kram

2011-08-19 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0