Sugarbaby

Alltså, den som påstår att man bara kan äta en liten bit av mörk choklad har uppenbarligen inte varit lika chokladtokig som jag. Jag har nämligen precis ätit upp en halv chokladkaka med 86% choklad. Jag skulle lätt kunna äta upp en halv till.

Något jag inte heller kan förstå är människor som inte tycker att man kan äta sötsöker till frukost. Vad fan man kan väl äta godis morgon, middag, kväll och natt om det inte hade varit för att figuren blir lidande. Jag hade gärna tagit en bit kladdkaka med grädde till frukost om mitt BMI hade tillåtit det.

Det märks inte att jag är besatt av allt med hög sockerhalt va? Nej, jag tänkte väl det! Dreglet bara hänger i mungipan av blotta tanken.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller med! Man kan äta kladdkaka eller lasagne till frukost lika väl som man kan äta på kvällen!!

2011-04-04 @ 06:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0