New toys

Det har inte varit vår dag idag. Speciellt inte Marcus dag. Hur höga är oddsen på en skala för att man ska fastna i laddkabeln till datorn så att datorn ramlar ner och går sönder? Inte speciellt höga skulle jag tro. Detta hände iallafall idag så vår fina LG har fått somna in och Marcus fick köpa en ny kompis. Den är stor som ett hus men Marcus ser nöjd ut, tur det!

Idag har jag börjat med min nya diet. Den såkallade "sunda förnuftet dieten". Jag har ätit frukt och det var verkligen hur gott som helst! Magen verkar dock ifrågasätta vad jag håller på med, den är inte helt med på noterna. Jag har inbte tränat idag heller för jag har en sådan förbaskad träningsvärk sedan igår. Vet dock inte om det är träningen för Annika eller joggingturen som resulterat i att mina muskler har så ont att jag vaggar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0