Sad but true

Jag blir ledsen, varför måste vissa hästar bara behandlas som tävlingsmaskiner med sparkar,slag och onödig utrustning?
Tänker inte prata mer om ämnet nu men kan inte bara vissa människor tänka till lite ?! För att förtydliga mig så vill jag också säga att jag inte syftar på någon av er i min närhet,verkligen inte!

Min kropp är trött och värker. Den har fått anstränga sig nu i ett par dagar och det är det sannerligen inte van vid. Men jag ska försöka motionera den mer. Fast jag är nog för lat.

I morgon ska jag kolla på ny bil. Min vackra,underbara trotjänare kommer gå i graven och stora tårar kommer rulla ner för mina kinder. Jag vill inte, men jag har inget val! Hon mår inte bra och då är det dags att vandra vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0