Regression

Jag blir lite rädd när jag kollar på tv och ser programmet "kungarna av Tylösand" ,finns det verkligen så seriöst korkade,oförståndiga och äckliga människor? Svaret är ju uppenbarligen ja! Jag vill inte gå in mer ingående på vad det är som äcklar mig eftersom det finns barn som läser min blogg...

Jag vill också återigen prata om bilkörning. Jag undrar om det finns något parti som vill införa böter för "långsamkörning"? Det partiet har i såfall min röst direkt på stört. Det finns inget mer irriterande än bilister som kör UNDER hastighetsbegränsningen. Om det finns någon där ute som är en sådan person som kör för långsamt så skulle jag gärna vilja ha en förklaring om VARFÖR ni gör detta? Anser man sig inte klara av att köra i angiven hastighet kanske man inte borde ge sig ut på vägen alls!? Detta naturligtvis med undantag för halka eller skyfall!

Jag vill avsluta med att beklaga mig över människor som ska kallas vuxna som regredierar till fjortisstadiet. Pinsamt är ordet,pisamt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar köra jättelååååångsamt för att reta upp folk!! ;) Kul fredagsnöje!

2010-09-17 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0