make a u-turn

Det känns ungefär som när man gick på dagis och man blev "utbytt" för att någon annan hade en ny fräck leksak.
Det är å andra sidan inte speciellt oväntat att det blev så här. Det är mest tröttsamt och det verkar ju utan tvekan vara min lott i livet att råka ut för gång på gång.

För att tala om något positivt så var jag ute på en underbar hösttur på min härliga lilla häst idag. Jag satt med ett stort flin hela rundan för hon var så söt. Taktade,sprang fort-fort, gick med huvudet rakt upp i luften och öronen spikraka framåt. För vissa låter detta säkert inte alls vidare kul men för mig är det en underbar känsla att känna att hon är så pigg,glad och lycklig. Jag älskar verkligen den lilla hästen !!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon e ju bara för söt den hästen ;). Sigge tyckte jag luktade väldigt konstigt i ansiktet när jag kom hem :):);)

2010-09-27 @ 13:54:23
Postat av: sandy

haha enya såg ju road ut :P

2010-09-28 @ 06:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0