Höst i luften

Det är typ mitt i natten och här sitter jag och dricker kaffe!
En del säger ju att man inte kan sova om man dricker kaffe sent men det har jag då aldrig märkt av!

Jag har inte uppdaterat så mycket om Enya nu det sista men allt rullar på. Vi har börjat träna för en ny tränare som heter Anna Jemsby. Eftersom hon vill att jag ska rida Enya på ett helt annat sätt än min andra tränare så har det nog blivit lite kortslutning i båda min och enyas hjärna. Men det går framåt och på fredag ska vi träna igen.

För mig är det allra viktigaste med en tränare att hon är kunnig,lugn och ödmjuk. Jag vill inte ha någon som står och gapar i mitten, det fungerar inte på mig. Då blir jag i stället arg och tvär. Alla är vi olika!
När det kommer till tävlingar så har vi inga mer inplanerade. Vi tar det lugnt,tränar lite och har roligt tillsammans!



Life can be great when you are around people and animals you love <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

huvudsaken att man har kul! :)

nu är jag tillbaka!

och vilket fint kort! Jag gillar det :D:D

2010-09-16 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0