Årsdag och valdag

Idag firar jag och älsklingen nio år tillsammans. Tänk att vi stått ut så länge ;) Jag hoppas personligen att det blir 100 år till tillsammans med världens bästa människa <3

Det är ju val idag, är väl ingen som missat detta. Det verkar ju gå rätt okej. Sahlin blir inte statsminister och det var enligt mig prio ett. Jag har inte sett röken av henne nu under valvakan,,,,undra varför ;) Jag tänker inte börja diskutera mer politik här nu, vill inte ha några påhopp eller ovänner. Vi lever i ett land där man tyvärr inte får tycka och tänka som man vill! (Nej jag röstade inte på SD om någon nu tror det).

Kommentarer
Postat av: Linda

Kram o grattis från tant syster

2010-09-20 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0