Clean

Vad roligt att så många hittat tillbaka till min blogg igen, jag får väl bli bättre på att uppdatera nu då :)

Idag har jag och Marcus haft en en heldag tillsammans. Både var lediga och Enya fick vila. Vi var på besök hos syster yster och jag red hennes lite halvknäppa häst som skötte sig super. Tur var väl det eftersom jag hade tunna tygskor,jeans och en hjälm som satt ovanpå huvudet ist för på huvudet. Inte direkt den ultimata outfiten kanske.

Efter stall Brogård så åkte vi vidare till Falkenberg. Vi gick in i en stor affär som har alla möjliga "bra att ha" saker. Det är något som jag inte berättat för er, jag har en hemlig fetisch. Jag älskar att shoppa rengöringsmedel! Jag kom fram till en hylla helt full med sådana där saker man sätter i toan. Ni vet sådana man sätter över kanten och som löddrar när man spolar? Underbart, Caroline var lyrisk. Det här stället har dessutom en uppsjö av olika rengöringsmedel vilket gör att jag kan stå där hur länge som helst och välja bland alla underbara kemikalier. Konstigt, jag vet.
När vi hade inhandlat alla dessa medel var vi ju tvugna att testa dom med, så nu är lägenheten städad också till Marcus stooora förtjusning ;)

Avslutar med en bild på mig och linneas Anakin. Lägg märke till den snygga utstyrseln och framför allt den perfekt sittande hjälmen ;)



Kommentarer
Postat av: Marlene

Bra!! Då vet alla vad vi ska ha på oss fortsättningsvis...heheheh :D

2010-10-21 @ 09:00:05
Postat av: Marlene

Tänkte på en sak!!!

Kan du inte visa hur alla rengöringsmedlem funkar...Här hemma hos mig.... ;) hehe

2010-10-21 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0