Smog

Det är så svårt att veta hur man ska göra med saker och ting. Livet är verkligen fullt utav svåra beslut. Jag vill kunna rida ordentligt,utvecklas och kunna träna. Jag har ärligt talat blivit halvt knäpp den här sista veckan när jag inte kunnat rida ordentligt. Än så länge märks det ingen som helst skillnad på Enya efter medicinen. Hon är precis likadan som innan och rör sig likadant. Vad det tyder på och om det är bra eller dåligt vet jag faktiskt inte. Tiden får utvisa vad som sker.

Jag har inte så mycket att skriva om för tillfället. Visst finns det mycket som irriterar mig men inget jag kan skriva om här. Allt bara missförstås av alla och jag orkar inte med några dispyter för tillfället!

Kan avsluta med att berätta att vi för tillfället har fyra bilar, hör av er om ni vill hyra en ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0