Perkkele

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre ärligt talat. Det är som att jag är utsedd till att vara otursförföljd på något sätt. Idag är  katten sjuk i urinvägsinfektion, som tur var hade jag sparat penicillin sedan förra gången hon var dålig så hon ska väl snart vara bra igen. Sedan kommer jag till stallet och tycker Enya går lite knepigt, hon är även varm i hovarna och lite svullen i benen. Mycket riktigt märker jag också under ridturen att allt verkligen inte står rätt till. Jag tänker ju naturligtvis fång och blir halvt hysterisk. Efter att jag konsulterat min hovslagare och ägaren så tror vi nu ganska säkert att de tinte är fång utan att hon helt enkelt blivit så öm i hovarna efter att hon skoddes i fredags. Jag hoppas verkligen och ber till högre makter att det är så.
Jag känner ärligt talat att jag inte orkar mer för tillfället!

Nu ska jag äta mig riktigt mätt på tacos för i morgon ska jag börja med GI-metoden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0