En liten förklaring

Jag vet inte vad det är som händer med mig riktigt för tillfället. Jag är bara helt tom. Jag orkar inte göra någonting,inte ta tag i någonting överhuvudtaget. Jag vill poängtera att jag inte anser att jag har värre problem än alla andra. Något har bara hänt nu som gör att jag inte kan hantera min situation med sjuk häst,sjuk katt och mina andra vardagsproblem. Jag är väl svagare än andra kanske, mitt psyke är inte det bästa. Jag måste ta mig lite tid att fixa ihop mig själv, att ta mig samman. Därför jobbar jag inte för tillfället för det hade inte gått, men jag kommer tillbaka, jag lovar. Mitt jobb är en del av mitt liv, en bra del och jag älskar det jag gör!

Nu ska jag äta GI-kladdkaka och se på film med min fantastiska sambo som står ut med mig!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kämpa på! Ni är välkomna att hälsa på om du behöver lite miljöombyte. Kram

2010-11-08 @ 09:19:50
Postat av: Marlene

Helt rätt vännen..du måste ta och tänka på dig och dina djur i första hand...Resten få komme senare...

Hör av dig om du vill ha fika...Styrke KRAM

2010-11-08 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0