Cravings

Jag tänker inte ljuga och låtsas att allt är bra för det är det inte. Jag har mina ångestproblem +att jag slutat röka och + att jag försöker äta efter den där förbaskade GI-metoden. Jag vill bara ha en stor fet Marabou chokladkaka nu till kaffet men icke, jag får nöja mig med en näve sötmandlar. Har ni hört något så tragiskt!?
Jag kan berätta att ångest+sluta röka+att inte få trösäta inte är någon lätt kombination. Jag är nog inte speciellt lätt att ha att göra med för tillfället.
Innan ni får för er en massa saker, nej jag är inte gravid! Jag blev sjuk och hade en bedrövlig hosta för lite drygt en månad sedan och kunde inte röka. När jag sedan blev frisk tyckte jag det var onödigt att börja igen. Jag tände dock en ciggarett i helgen efter ett par glas vin men den släcktes efter ett par bloss eftersom det smakade så illa!? Jag kommer säkert att röka när jag festar men jag tänker inte göra det på heltid som innan.
Mitt chokladbehov kommer jag nog dock aldrig kunna bli fri ifrån. Det är ju så fruktansvärt gott!




Kommentarer
Postat av: Marlene

Kan tänka mig att du inte ha det lätt just nu..:P

Visst e det skönt att ta ett bloss å känna hur förbaskat äkligt det e att få ner denna hemska, farliga röken i lungorna...

Blir du röksugen, ta ett bloss från en riktigt äcklig cig, sen lovar jag dig att du röker inte på ett bra tag...Fråga mig, jag vet!! :)

Kram

2010-11-01 @ 23:54:04
Postat av: Linda

Duktig du är :-). Undrar just hur jag med mitt usla morgonhumör skulle bli om jag slutade snusa :-0...



Kram

2010-11-02 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0