Until it sleeps

Jag skiter i om jag får lika otrevliga kommentarer här nu som på Facebook, det är mitt liv och mina känslor.
Ni får tycka att jag är världens mest griniga människa som beklagar sig men just nu klarar jag inte av mig själv. Jag försöker som sagt hålla humöret uppe när jag är ibland andra människor men nu har det gått lite för långt.
Alla klarar motgångar olika och jag klarar dom inte alls. Speciellt inte som det är nu med oro både över en sjuk katt och en halt häst.
Mina djur är som min familj. Jag älskar dom något oerhört, men jag kanske inte borde ha några... Det verkar ju som att jag är otursförföljd på något sätt!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag skulle helst av allt bara vilja försvinna, söva ner mig själv tills allt är över.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skickar en stoor varm kram! Finns här om du behöver mig.

2010-11-02 @ 23:39:17
Postat av: Kajsa

Du fixar det :) Kram

2010-11-03 @ 11:16:56
Postat av: Sandy

;( Du ska se att det löser sej

Kram

2010-11-03 @ 16:04:21
Postat av: Marlene

Man måste få "spy ut all galla"när man går och mår dåligt!!!!

Man kan inte hela tiden gå omkring med ett smail på läpparna då livet känns pest..

Vet precis hur du känner det, jag spyr allt som ofta ur mig massa skit pga att jag själv mår dåligt...

Skit i va andra tycker...tänk på dig själv o din familj!!!!!

Bamse kram på dig

2010-11-04 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0