FUCK!

För er som undrar hur det är med mina djur så kan jag meddela att katten nu i stället kräks och att hästen har gått från att vara bättre till att inte ens vilja stödja på benet idag. Ska jag vara ärlig så är det skit just nu och jag får klaga precis hur mycket jag vill. Det är min blogg och ni behöver inte läsa. Hovslagaren kommer i morgon igen och jag ber till högre makter att det "bara" är en hovböld annars blir det akut klinink och hela faderullan. Jag kan ärligt talat säga att jag är på bristningsgränsen och inte orkar mer. Det får vara bra nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller verkligen alla tummar för att det fixar sig. Säg bara till om det är något jag kan hjälpa till med.

Massor av kryapådig-kramar till Enya o Pyret och styrkekramar till dig

2010-11-09 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0