Words of wisdom

Det finns ett ordspråk som säger att "somliga straffar Gud på en gång",det stämmer oftast. Beter man sig riktigt illa så får man oftast igen det på ett eller annat sätt!

Det har varit en oerhört konstig dag idag. Den började med massa konstiga mardrömmar. Sedan blev den bra när jag och Sandra var ute med våra två fina galoppörer i försommarvärmen. Vi red i militärbacken och hästarna fick verkligen galoppera av sig. Man kanske kan tycka att de borda vara trötta sen men icke sa nicke. Pigga och glada och lite busiga hästar hade med oss hem! Det är underbart att ha en fin häst och vänner att rida med.


Min fina lilla enya, hoppas hon kan bli min på riktigt snart :)

Foto: Sandy Strandberg

Efter den trevliga dagen i stallet så blev det lite mindra trevligt på jobbet. Det är dock sådant som händer när man håller på med djur som är flyktdjur. Tur bara att ingen skadade sig allvarligt! Mina elever är dock lika goa som vanligt! Dagens guldstjärna till dom.

När jag anlände hem väntade en måltid bestående av ryggbiff,färskpotatis och kantarellsås. Det är bra att ha en man som jobbar på restaurang :)

Nu väntar sängen,fy fn vad gott det ska bli att sova!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är bra att ha en tjej som jobbar med hästar också, för du kommer hem med.....hästbajsdoft! ;-)

2010-06-02 @ 00:12:31
Postat av: Sandra

mysigt att rida! :) sommarn suger! jag vill också ha mat när jag komer hem från stallet!

2010-06-02 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0