Some happy news

Idag har jag jobbat,ridit och varit bilmekaniker.

Jag har varit lite extra kvinnlig idag och bytt luftfilter på min bil. Är faktiskt lite stolt även om det inte är något svårt.

Enya gick fantastiskt bra idag när jag red dressyr. Jag hade inga som helst förhoppningar eftersom jag inte ridit ren dressyr på över två veckor. Däremot försöker jag ju alltid rida igenom henne i skogen med. Men hon var helt otrolig i pddocken :)

Jag önskar att jag hade haft någon som filmat oss från det jag fick henne tills nu. Det är en sådan fantastisk skillnad på den lilla hästen. Det är en lång bit kvar men hon jobbar och vill så mycket. Det kan nog bli riktigt bra! Man kommer långt med tålamod,vänskap och gemenskap!



Jag & Enya för en vecka sedan. Ja,jag vet att hon och Misan är lika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0