Livselixir

Jag tog bort det senaste inlägget. Kändes onödigt att ha det kvar. jag kan bara hoppas att ni en dag kommer förstå hur fruktansvärt illa ni gjort och gör mig. Man kan inte göra skillnad på det viset.

Jag är förkyld och ni som känner mig väl vet att det innebär ett väldigt stort överanvändande av nässpray. Jag har alltid varit totalt fixerat vid min näsa. Jag kan inte sova om det inte är helt fritt i båda borrarna. Jag kommer ihåg när jag var liten och alltid stal nässprayen familjen hade och gömde den. Att bli lite täppt i näsan och inte ha tillgång till sprayen var förenat med panikångest!

Igår blev jag totalt bombtäppt i näsan. Jag sprayade och sprayade men efter ungefär 10 sprayningar så var jag lite täppt. Då fick jag nog och övertalade Marcus att åka med mig till Shell för att köpa en annan sorts nässpray. Som tur var hjälpte den och känslan när tätheten släpper kan lättast liknas vid en sak men det kan jag inte skriva här för här läser barn ;)

Det jag ville komma fram till med den här bloggen var helt enkelt att nässprayen är den bästa uppfinningen efter hjulet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Frihet i en liten flaska ;-)



Kram

2010-05-25 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0