So long

Väskan är pckad,lägenheten snart färdigstädad och hästen är pussad hejdå.
Det känns konstigt att åka bort en hel vecka. Har bara lämnat mina katter själva så länge en enda gång förut och det var fem-sex år sedan.

För många är det sägert inte speciellt konstigt att åka bort en vecka men för mig är det som att åka bort från mina barn. Men jag ska ha riktigt kul nu och bara slappna av. Jag behöver det,Vi behöver det.
Håll ett öga på min häst ni som kan.

Under tiden ligger jag här och dricker drinkar och solar min bleka hy.


Kommentarer
Postat av: Viveka

Hur hade ni det??

2010-05-11 @ 20:53:48
Postat av: Marcus

På den stranden var vi :-) fast när vi var där var det ca tio pers på hela stranden, lagom tycker jag!

2010-05-17 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0