Mindblowing

Jag förstår att ni inte orkar gå in på min blogg längre, det finns ju inget att läsa. Jag har ingen motivation till någonting. Något hände på semestern och jag vet att jag på något sätt måste förändra mitt liv nu. Jag mådde som en prinsessa i princip hela veckan på Rhodos. Inga svettningar,magknip,hjärtklappning eller illamående. Inte förrän sista dagen då vi skulle åka hem.
Jag måste sluta att stressa och att oroa mig för allt hela tiden, men det är mycket lättare sagt än gjort. Dessutom kan jag inte fortsätta att göra saker som är emot mina principer. Varför ingen annan reagerar är för mig totalt obegripligt!

Det jag ska börja med att göra nu är att göra det jag vill. Jag ska försöka att skita i vad andra tycker och tänker, skita i konsekvenserna. Livet är inte så långt och man vet aldrig hur länge man finns kvar på jorden. Dessutom sover man i snitt bort 23 år av sitt liv. Jag ska försöka njuta av att få vara tillsammans med de jag älskar och de vänner som jag faktiskt känner att jag har något gemensamt med. Jag ska inte låta det gå en dag utan att jag ska berätta för Marcus hur mycket jag älskar honom. Han är den människa jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med. Utan honom hade jag inte fungerat alls!


Kommentarer
Postat av: sandy

det gör du rätt i carran!

jag sover säkert bara bort 12 år av mitt liv =)

2010-05-17 @ 06:29:47
Postat av: Marcus

Tack det var snällt :-) Jag älskar dig också!!!

2010-05-17 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0