Me,myself and I

Jag kommer alltid på en massa bra ämnen att blogga om när jag rider eller kör bil. Sedan när jag kommer hem så är det som bortblåst eller så tänker jag att "det kan jag inte skriva om för då kommer någon bli sur eller ta illa upp".
Jag är en människa med mycket tnkar och åsikter om saker och ting. Samtidigt är jag en väldigt snäll människa som vill alla väl. Eller de flesta iallafall.
Jag kanske låter som en tråkig och väldigt arg människa i mitt förra blogginlägg men egentligen, varför ska jag lägga energi på människor som inte är värda det? Jag och Mariann pratade om "energitjuvar" härom dagen. Det är människor man har runt omkring sig som helt enkelt tar av min energi och tro mig, den behöver jag ha själv.
Jag har alltid varit en person som försöker vara till lags, totalt livrädd för att andra ska tycka illa om mig. Jag tänker skita i det nu. Jag är den jag är, med den personlighet jag har. Take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Helt rätt!!! Stå på dig vännen...Kram

2010-05-18 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0