Yo sucker!

Jag blir så ledsen och förbannad. Ge fn i att behandla de jag bryr mig om illa! Annars får ni med mig att göra. Nu ska jag inte säga mer om det för då kommer det bara hoppa stora grodor ur min mun.  Men du är värd bättre, bara så du vet :)

Jag har haft en bra dag idag trots stressrelaterad magkatarr. Marcus jobbade sista dagen idag så nu är han fri, fri som en fågel. Han är också värd bättre min man, han är alldeles för bra för det skitstället!
Jag,Sandra och Matilsa var ute och red innan idag. Vi red över en flod. Ja , egentligen var det smältvatten som rann på en grusväg men det var hur mycket som helst. Det kändes som att vara ute på en vandring i fjällen med hästarna. Tur att de är snälla djur.

När den här helgen med alla sina svårigheter är över så kommer jag förhoppningsvis känna mig minst 10 kg lättare. När den stora stenen har släppt. Då lovar jag också att berätta om vad det är som hänt!

Take care now my friends, make love not babies ;)

Kommentarer
Postat av: Viveka

Be strong!

2010-03-20 @ 09:34:17
Postat av: sandy

jaa.. jag förstår ingenting..

floden var kul...

lycka till med rajraj...

2010-03-20 @ 13:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0